• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Kloptdatwel?

  • Home
  • Onderwerpen
    • (Bij)Geloof
    • Columns
    • Complottheorieën
    • Factchecking
    • Gezondheid
    • Hoax
    • Humor
    • K-d-Weetjes
    • New Age
    • Paranormaal
    • Pseudowetenschap
    • Reclame Code Commissie
    • Skepticisme
    • Skeptics in the Pub
    • Skeptische TV
    • UFO
    • Wetenschap
    • Overig
  • Skeptisch Chatten
  • Werkstuk?
  • Contact
  • Over Kloptdatwel.nl
    • Activiteiten agenda
    • Colofon – (copyright info)
    • Gedragsregels van Kloptdatwel
    • Kloptdatwel in de media
    • Interessante Links
    • Over het Bol.com Partnerprogramma en andere affiliate programma’s.
    • Social media & Twitter
    • Nieuwsbrief
    • Privacybeleid
    • Skeptisch Chatten
      • Skeptisch Chatten (archief 1)
      • Skeptisch Chatten (archief 2)
      • Skeptisch Chatten (archief 3)
      • Skeptisch Chatten (archief 4)
You are here: Home / Complottheorieën / Vanaf de zijlijn: praat mee over de lezing van ‘9/11 truther’ Richard Gage aan de TU Delft

Vanaf de zijlijn: praat mee over de lezing van ‘9/11 truther’ Richard Gage aan de TU Delft

16 April 2015 by Pepijn van Erp 617 Comments

Vanavond mag Richard Gage bij Studium Generale van de TU Delft zijn complottheorieën over de aanslag op het World Trade Center in 2001 komen vertellen. Eerder deze week is op Kloptdatwel? al aangekaart waarom dat eigenlijk niet zo’n goed idee is: Feestje voor complotdenkers bij Studium Generale TU Delft. Wie vanavond de lezing bekijkt, kan hier in de commentaarsectie daarover meepraten.

StudiumGeneraleTUDelft911Complot600x300

Een belangrijk bezwaar tegen de lezing is dat de directeur van Studium Generale, Coen “UFO’s bestaan gewoon” Vermeeren er niet voor gezorgd heeft om voor serieus tegenwicht te zorgen. In de aankondiging wordt gesproken over een panel met studenten en stafleden van de TU, maar er worden er geen met naam genoemd. De complottheorieën rond 9/11 zijn inmiddels ook zo uitgebreid, dat van een wetenschapper met een normale baan aan de TU Delft eigenlijk ook niet verwacht kan worden dat die ze allemaal kent, met de weerlegging erbij. Gage, die full time hiermee bezig is, zal daardoor vermoedelijk makkelijk overeind blijven. Zie ook het artikel uit het universiteitsblad Delta dat precies dit punt aansnijdt.

De belangstelling voor de lezing is blijkbaar zo groot dat die ook live gestreamd zal worden. Hieronder in de commentaren is er de mogelijkheid om ook live mee te praten over de lezing die om 20.00 uur begint.

Aangepast 17-4-2015
Link naar de weergave bij Studium Generale deze werkt nog wel, maar geeft niet meer het presentatiescherm van Gage weer. Op YouTube staat intussen een volledige versie:

 

Sterke concrete vragen die je zou willen stellen aan Gage, kunnen we hier in de tekst verzamelen, wellicht worden die door mensen in de zaal ook opgepikt. De aandacht vestigen op dit live commentaar via social media stellen we natuurlijk op prijs!

(tip voor wie niet zo bekend is met Disqus: zet de sortering op ‘Sorteren op nieuwste’ dan verschijnen de nieuwste reacties telkens bovenaan.)

 

Addendum tijdens stream:

Bekijk dit twitteraccount van dhr. Hartmann, docent aan TU Delft. Live weerwoord op de complottheorieen: https://twitter.com/daphartmann

Steun Kloptdatwel

Vanaf de zijlijn: praat mee over de lezing van '9/11 truther' Richard Gage aan de TU Delft 1Waardeer je dit artikel? Je kunt onze site steunen met een financiële bijdrage. Dat waarderen wij dan weer! Een donatie kun je doen via dit betaalverzoek (of klik op de afbeelding hiernaast).

NB de rekening staat op naam van Maarten Koller, formeel eigenaar van deze site.

« Previous Entry
Onderzoekers: ‘Kinderen krijgen slechte ogen van veel kijken op de tablet’. Hebben we dat niet eerder gehoord?
Next Entry »
Hoofd Studium Generale Delft jokt op Radio 1 over intenties van complotdenker Richard Gage

Filed Under: Complottheorieën Tagged With: 9/11, ae911truth, coen vermeeren, Richard Gage, studium generale delft, Twin Towers, WTC

Reader Interactions

Comments

  1. Wilmamazone says

    16 April 2015 at 16:48

    De aandacht vestigen op dit live commentaar via social media stellen we natuurlijk op prijs!

    Done: https://cryptocheilus.wordpress.com/2015/04/16/vanaf-de-zijlijn-praat-mee-over-de-lezing-van-911-truther-richard-gage-aan-de-tu-delft/

    Log in to Reply
  2. Patrick Savalle says

    16 April 2015 at 17:49

    Cool man. In 2006 organiseerden we (mijn website Zapruder Inc. en DitKanNietWaarZijn) het grootste 9/11 congres van Europa destijds: 550 man in de Jaarbeurs. We leverden ook medewerking, materiaal en feedback aan Zembla die er een reportage over maakten. Onze 9/11 maand op vkmag had 350.000 unieke bezoekers. Nalezen hier: http://zapruder.nl/tag/9_11/

    Dat waren de tijden! Toen voedde het grootste deel van Nederland zich nog dagelijks aan de propaganda van het NRC, de NOS, Volkskrant enz. Dat is nu wel anders.

    Nu is de meerderheid van de mensen wel overtuigd van het feit dat er iets heel erg stinkt aan de officiele complot theorie. Ik kom nog maar heel zelden mensen tegen die serieus denken dat 19 plofmoslims met 2 vliegtuigen 3 wolkenkrabbers en het een gevel van Pentagon konden laten instorten.

    Gouwe ouwe, Danny Jowenko.

    https://www.youtube.com/watch?v=877gr6xtQIc

    Of de burgemeester van Shanksville:

    https://www.youtube.com/watch?v=pPkpvc-9wFM

    Log in to Reply
    • FVerweven says

      16 April 2015 at 19:01

      Ik kom nog maar heel zelden mensen tegen die serieus denken dat…

      Complotdenkers belanden uiteindelijk in een omgeving die vrijwel alleen uit complotdenkers bestaat. Je FB en Zaplog filteren dat vanzelf voor je, een zinnig mens gaat daar niet proberen jou te overtuigen dat klimaatopwarming, veilige zonnebrandcreme en de 2e wereldoorlog wel degelijk bestaan.

      Skeptische mensen kijken wel beter uit en mijden je gewoon. Net zoals er in mijn omgeving nauwelijks complotdenkers zijn en als ze er zijn dan houden ze hun mond want ze weten heel snel dat ze van mij echt weerwerk krijgen. Zijn ze niet gewend.

      Log in to Reply
      • Renate1 says

        16 April 2015 at 20:03

        Ik ken wel een paar complotdenkers, maar daar reageer ik gewoon niet op. Zodra iemand linkjes begint te posten naar Want To Know en vergelijkbare sites, dan neem ik die persoon niet meer serieus en neem ik dus ook niet te moeite om te reageren.

        Log in to Reply
        • Solveig Martin says

          8 August 2016 at 17:02

          Zaken uitsluiten voor je ze hebt onderzocht maakt je vooral kortzichtig en dom.

        • Renate1 says

          9 August 2016 at 10:39

          Ik hoef geen hondedrol te eten, om te weten dat hij vies is.

        • Solveig Martin says

          9 August 2016 at 12:23

          Dat is natuurlijk gewoon een kinderachtig antwoord wat nergens op slaat. Als je een artikel niet hebt gelezen en ge- fact checked, heb je geen sjoege wat de inhoud is. Je leest volgens mij niet, uit angst voor jou ongelijk. Wat jij zegt is even kinderachtig als tijdens een discussie ineens je vingers in je oren steken en “ik hoor je niet! Meh meh meh meh meèèh!” Roepen.

        • RV says

          9 August 2016 at 13:58

          Aan Solveig

          Vele sceptici hebben het 9/11 complotgeloof onderzocht en weerlegd. Het zijn niet de sceptici die hun vingers in oren en ogen steken, maar het zijn de complotgelovigen die tegen beter weten in hun riedeltjes afdraaien en daarbij nooit luisteren naar kritiek.

          Renate heeft blijkbaar jullie bizar geloof voldoende onderzocht om te mogen concluderen dat dat geloof een kwalijk riekende drol is.

          Er zijn door een aantal Arabische terroristen vier vliegtuigen gekaapt. Twee ervan vlogen in de Twin Towers. Eén ervan vloog in het Pentagon. En de laatste verongelukte boven Pennsylvania na heldhaftig optreden van de passagiers. Wie deze harde feiten ontkent, spoort op de één of andere wijze niet.

          Die vliegtuigen in de Twin Towers zijn voldoende om die gebouwen (en het WTC 7) te laten instorten. Niets gecontroleerde instorting. Gewoon verhit metaal dat zo zwak is geworden dat de constructie het begeeft. En dan klap na klap na klap.

          Wat bezielt jou om in onzin te geloven? Waarom ben jij zo complotgelovig?

          O ja, youtubefilmpjes bekijk ik niet.

        • Renate1 says

          9 August 2016 at 14:12

          Sorry, de zaken zijn onderzocht en de complottertjes hebben ongelijk. Kletskoek blijft kletskoek en sites als Want To Know zal ik nooit vertrouwen.

        • Solveig Martin says

          9 August 2016 at 18:58

          Er is helemaal niets bewezen. Noch van de “complot” noch van de officiële zijde. Helemaal niets. alleen is het officiële verhaal krankzinnig. En Hans, deze discussie is nog bij lange na niet uitgekauwd. Renate of jij want to know wel of niet vertrouwd is aan jou. Mijn punt blijft daarmee staan.

        • RV says

          9 August 2016 at 19:49

          Aan Martin

          Wat is dat voor een waanzin dat er niets bewezen is? Er zijn vier vliegtuigen gekaapt. Twee ervan zijn in de Twin Towers gevlogen. Ëén ervan in het Pentagon. En het vierde vliegtuig is neergestort in Pennsylvania. Waarom ontken je dat? Waarom ontken je harde feiten?

          Je hebt dus geen punt. Je bent slechts behept met een obsessief, aan het ziekelijke grenzende complotgeloof. Waarom ben je zo complotgelovig? Zou je die vraag, die ik jou al eerder stelde, kunnen beantwoorden? Zonder filmpjes. Eigen woorden. Waarom ontken je harde feiten? Deed je dat al in je jeugd?

        • Hans1263 says

          9 August 2016 at 21:04

          Gaat uw gang, kauw maar lekker verder op de zo langzamerhand smakeloze hondedrol. Misschien is dát wel kortzichtig en dom. Ook nogal curieus vind ik het (al na “slechts” een jaar 🙂 ) weer te proberen hier deze dicussie opnieuw leven in te blazen. Wat wilt u hier nu eigenlijk bereiken? Hebt u nieuwe argumenten of laat u slechts blijken niets te hebben bijgeleerd? Gezien uw reacties vermoed ik zomaar het laatste.

        • Hans1263 says

          9 August 2016 at 16:03

          Goh, wat een interessante gedachten, en dat reeds na een jaar nadenken alvorens een uiterst diepzinnige reactie aan een uitgekauwde discussie toe te voegen.

        • Solveig Martin says

          9 August 2016 at 18:59

          Right.. Lol

        • Renate1 says

          9 August 2016 at 19:18

          Sorry, maar als je de bron kent, weet je al dat het onzin is. Alles is al honderden malen weerlegd. Dat heeft niets te maken met vingers in de oren steken. Dat is meer de tactiek van de complotgelovigen. Men kan nog zo vaak vertellen dat het allemaal onzin is wat ze lopen te vertellen, maar ze blijven steeds weer met de zelfde, al lang weerlegde flauwekul komen.

        • RV says

          9 August 2016 at 20:34

          Aan Solveig

          Er is geen Officiële Versie. Hoe kom je op dat rare idee? Denk je dat PM, Popular Mechanics, een afdeling is van de Amerikaanse overheid? Denk je dat de site van Pepijn een onderdeel is van de Amerikaanse overheid?

          Er zijn rationele, realistische lieden en er zijn irrealistische, irrationele mensen. Dat is het onderscheid. En jij behoort, zo blijkt, bij de laatste groep.

          Je leeft in een kinderstripwereld. Je beseft niet dat de echte wereld zeer divers is. En dat in zo’n wereld een groot complot onmogelijk is. Zelfs het kleine complotje Watergate lekte snel uit. Maar dat is jou blijkbaar ontgaan. Ga je eens drastisch bijscholen.

          Wel, je zult wel je beide knuistjes voor je ogen houden en o zo flink roepen: de wereld zit wel als een kinderstrip in elkaar. Maar of dat een sterk argument is, betwijfel ik ten zeerste.

          Nogmaals, speciaal voor jou. Er zijn heel erg echt door een twintigtal Arabische terroristen vier vliegtuigen met passagiers gekaapt. Twee ervan vlogen in heel erg echt in de Twin Towers. Eén ervan vloog heel erg echt in het Pentagon. De zwarte dozen van dat vliegtuig zijn heel erg echt gevonden. Ook andere onderdelen zijn heel erg echt gevonden. Op een filmpje is zelfs heel erg echt het vliegtuig te zien. En er is heel erg echt een vliegtuig boven Pennsylvania neergestort. Voordat dat vliegtuig neerstortte, zijn er heel erg echt echte gesprekken per telefoon uit dat vliegtuig gevoerd.

          Kom niet met smoezelige smoesjes aan. En bespaar me dat verhaaltje over nanotermietennesten in de Twin Towers. De ijzerworm bestaat niet. Behalve dan in het warrige hoofd van een Judy Woods.

        • Wilma S. says

          9 August 2016 at 17:02

          Ik ook niet.

        • FVerweven says

          9 August 2016 at 19:14

          Dit soort reacties 1 jaar na dato zijn een uitstekende motivatie om topics na verloop van tijd te sluiten. Breng iets nieuws in of zwijg.

        • truth hurts says

          20 August 2016 at 12:15

          Dat is een goede omschrijving van de kwaliteit van wanttoknow.

      • Patrick Savalle says

        16 April 2015 at 23:46

        Er zaten 1000 man in de zaal, de helft was TU student. Het overgrote deel stak hun hand op bij Controlled Demolition.

        Deze lezing was VOLLEDIG overtuigend. Het bewijs voor CD is gewoon keihard.

        Log in to Reply
        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:00

          Zijn de officiële bezoekerscijfers ergens gepubliceerd?
          Gage en Vermeeren kunnen het niet laten om die 2300 architecten te benadrukken. Dat wil niet zeggen dat opeens de meerderheid van de TU Delftenaren deze onzin gelooft.

          En je mantra’s herhalen maakt ze geenszins waarheid. De kritische vragen gaven juist aan dat de lezing niet overtuigend was.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 00:08

          Gast. De zaal zat vol, plus een vol middenterrein, dat zijn ruim 1000 man. BY FAR de meeste handen gingen omhoog by de optie Controlled Demolition. Het is ook gewoon niet te weerleggen.

          Ik geef vaak lezingen en gastcollege’s op de TUE, TUD enz. over innovatie of bitcoin ofzo, en daar is altijd een stuk complotkunde. De meeste studenten zijn enorme complotters. Die geloven al ide mainstream bullshit van jullie echt niet meer.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:42

          Ik geloof je niet en cijfers zie ik niet, maar ik hoop dat het bestuur meeleest, de diploma’s van TUD zakken hierdoor flink in waarde.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 08:54

          Kneus, de foto’s staan op mijn Twitter. Zaal zat vol. Zaal heeft capaciteit van 1000. Er zaten denk ik 20-30 man in de zaal die het officiele verhaal geloofden. Tel daar nog 20-30 bij op die hun hand niet durfden opsteken.

        • Timmermann says

          17 April 2015 at 10:14

          “Gast.” “Kneus.”

          Dude..

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 10:22

          Ja het is moeilijk zoveel onnozelheid serieus te nemen.

        • Pepijn van Erp says

          17 April 2015 at 10:29

          Kap nou s met die flauwe termen, nergens voor nodig en sommigen storen er zich duidelijk aan.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 11:12

          Elke keer doet hij weer een rare beschuldiging. Elke keer zet ik hem te kakken door gewoon de feiten, een foto, enz. te tonen, maar toch gewoon blijven doen alsof ik hier zit te liegen ofzo. Dat is natuurlijk veel kwalijker dan iemand af en toe heel toepasselijk een flapdrol te noemen 😉

        • Timmermann says

          17 April 2015 at 12:17

          Pik.
          Moet dat mijn aanhef zijn als ik op jouw berichten reageer?
          Dipstick? Kletskop?
          Of gewoon Patrick? Dat laatste lijkt mij netter en houdt discussies ook inhoudelijk, ipv ad hominem of naampjes noemen.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 12:38

          De vorm interesseert mij helemaal niets. Ik pas me qua vorm ook heel makkelijk aan 😉

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 17:46

          Je past je helemaal niet aan, je blijft maar grof doen.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 18:35

          Elke keer doet hij weer een rare beschuldiging.

          Doe niet zo mal en ga gewoon discussiëren. Altijd nadat je flink weersproken wordt begin je te schelden. Dat deed je toch ook niet bij RTL? Oh, wacht, daar ging het om je (bitcoin)inkomen.

          Elke keer zet ik hem te
          kakken

          Ik zei toch dat je in een droomwereld leefde…?

        • Constantia Oomen says

          18 April 2015 at 03:26

          Dat “kneus” vind ik echt te ver gaan.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 17:45

          Jij kan niet tellen of je hebt een bril nodig: https://twitter.com/patricksavalle/status/588769193601982465

          en dat waren de mensen die twijfelden aan de officiële versie, dus niet de mensen die geloofden in controlled demolition.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 18:12

          Nope. Dat was één van de 6, 7 foto’s die ik tijdens de stemronde maakte.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 18:32

          Ik wist heus wel dat de zaal vol zat, maar met wie?
          Dat waren volgens mij bezoekers uit heel het land en als je hoorde hoe sommige vragen formuleerden, waarschijnlijk lang niet allemaal student, waaronder jijzelf.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 04:12

          Gast. De zaal zat vol, plus een vol middenterrein, dat zijn ruim 1000 man. BY FAR de meeste handen gingen omhoog by de optie Controlled Demolition. Het is ook gewoon niet te weerleggen.

          Hij telde volgens mij.. uh 17 mensen. In ieder geval overdrijf je schromelijk. Erger: ik denk dat je opzettelijk de waarheid geweld aan doet. Die lezing komt online, no worries.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 09:04

          Klopt. 17 mensen geloofden het officiele verhaal na afloop nog.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 12:11

          ‘science by vote’ dus. Dat is geen science.
          Dat trucje deed Steven E Jones ook om Fleischman and Pons uit te schakelen. Dat was de cold-fusion cover-up.
          Later werd Steven E Jones ingeschakeld voor de 9/11 cover-up.
          Hij werkte zelf aan het DEW in de vorm van een LENR.
          Steven E Jones en Gage zijn zwaar medeplichtig aan het verwoesten van de torens en de tirannie van de NWO.Boeing en nog twee bedrijven hebben de special DEW techniek in handen.
          Check it out.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 05:36

          2300 archtiects en engineers. KLOPT DAT WEL?
          het zijn geen 2300 architects en engineers. Het zijn er een stuk of 20.
          Meer dan 20 zijn het er niet.Die 2300 is totaal verzonnen.
          Met Steven ‘alabama’Jones voorop.(die van de cold fusion coverup)

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 10:28

          OMFG. Je kunt ze allemaal gewoon controleren. Net als Pilots for Truth. Hun namen en alles zijn gewoon openbaar.

          Uit de gesprekken die ik gisteren had blijkt trouwens dat heel erg veel profs en wetenschappers eigenlijk wel hetzelfde denken of vermoeden maar het gewoon niet hardop zullen zeggen. Uit angst voor hun baan of sponsoring.

          Daarom ook is jullie houding zo verachtelijk.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 11:56

          Je snapt het niet.
          AE911 is controlled opposition.
          Als je nou even mijn vorige reacties leest en even onderzoek doet dan weet je wat ik bedoel.
          Geef mij maar die lijst met 2300 A & E.Is gewoon BS.
          Het zijn er ongeveer hoogstens 300.En daarvan durft 10% zich aan te sluiten bij het team van Steven E Jones.
          En die is van de coldfusion cover up.Check it out.
          Google ook even de videos die ik heb genoemd.
          En doe eerst even grondig onderzoek,dan belanden we niet in een eindeloze discussie.
          Veel A&E zeggen idd dat wat er is gebeurd niet kan.Dat is ook juist.
          Maar A&E (geleidt door Steven E Jones) controlled opposition om LENR buiten de radar te houden. Richard Gage en Steven E Jones weten precies welk wapen is gebruikt. Zij zijn eigenlijk de daders.
          Vandaar dat ze Dr Judy Wood moeten debunken.Al zijn ze daar erg voorzichtig mee geworden.Zoals je gisteren hebt kunnen zien.
          Gage stikte bijna toen een wakkere student hem vroeg over Dr Judy Wood.Onderzoek het nou maar.Laat je toch niet misleiden door Gage.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 12:00

          Patrick,zie bijv.op youtube:’ Richard Gage and Steven Jones -Disinfo agents’
          Het is erg ingewikkeld allemaal ,dat geef ik toe,maar na een paar weken onderzoek zal het kwartje wel vallen.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 12:37

          Mooi verhaal. But I’m with stupid 😉

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 12:40

          Patrick,jij wilt toch ook de waarheid weten mbt 9/11?
          Dan heb je nog heel wat uit te zoeken.
          Ik geef je daarom wat tools.
          succes.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 12:46

          Dank je. Zoals ik al zei, ik heb het allemaal wel gezien en gewogen nu. In 2005 organiseerden wij (mijn website) en DKNWZ al een enorme 911 conferentie in Jaarbeurs. Ik heb ze ondertussen allemaal wel gesproken, tot aan US presidentskandidaten aan toen. First responders, Rick Siegel, Danny Jowenko met z’n mooie filmpje, blonde MI5 agentes, ministers. We hielpen Zembla met hun docu.

          Al 10 jaar zie ik de meest waanzinnige theorieen en verhalen langskomen op mijn websites.

          Dus.

          Geef mij maar feiten en bewijzen.

          En die Richard Gage heeft een ontzettend goed onderbouwd verhaal. Goed genoeg om het bestaande verhaal lachend weg te wuiven en een beter onderzoek te doen.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 13:02

          en dat betere onderzoek is allang gedaan.Maar dat mag niet naar buiten komen.LENR.
          Mensen, de groeten, doe wat je wilt doen, als je Gage wilt geloven, dan mag dat. Ik doe enkel niet aan geloof,en dat is mijn keuze.
          Voor mij gelden enkel de feiten.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 19:40

          2005 was inderdaad een mooi jaar. 2006 trouwens ook. Hoogtijdagen voor de 911-complotdenkers. Daarna werd het almaar stiller doordat de beweging als een zeepbel uit elkaar spatte.
          Gage komt met oude wijn in nieuwe zakken. En hij doet het slimmer dan zijn voorgangers: hij beperkt zicht tot de vermeende onmogelijkheid van de instortingen, zonder met eigen onderzoek of theorie te komen over hoe het dan wel gegaan zou zijn.
          Want daarop liepen al die andere complotdenkers spaak: die kwamen met nog ongelooflijker verhalen over mininukes, hologrammen, raketten vermomd als vliegtuigen, een hele termietenfamilie, etc. etc…
          En stuk voor stuk zijn ze weerlegd.

        • Patrick Savalle says

          21 April 2015 at 21:33

          Inderdaad. Je kunt je trouwens afvragen in hoeverre die hele beweging ‘van binnenuit’ is gesaboteerd. Het is wel een beetje de standaard truc om dit soort bewegingen lam te leggen.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 21:37

          Daardoor stortte de beweging ook in: onderlinge paranoia….

        • Patrick Savalle says

          21 April 2015 at 21:45

          Niet onderling. Ze werden geinfiltreerd. Ik heb ooit gesproken met twee MI5 agenten, bekende personen in de beweging. Een vrouw en een man. Op het moment dat ze werden geaccepteerd door de beweging en steeds meer podium kregen, begon ineens hun verhaal te veranderen. En dat zag je overal. Die gast begon trouwens enorm door te slaan, psychisch, werd en vrouw en weet ik wat allemaal 🙂 Heel bizar verhaal.

          En laten we eerlijk zijn, al die complotters zijn heel erg ‘geloofgraag’. Als het maar tegen ‘het officiele’ verhaal is. Dus het is vaak al voldoende om een of ander overdreven Youtube filmpje te maken. Dat krijgt vanzelf een hoop volgers 🙂

          Zie de chemtrail gekkies. Die hebben in de basis een heel goed punt, maar er verschijnt zo verschrikkelijk veel overdreven onzin op dit onderwerp dat niemand ze meer serieus neemt. Geinfiltreerd denk ik.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 22:18

          Wel onderling: personen als gage, jones, woods, fetcher en alex jones worden her en der ervan beschuldigd in dienst te zijn van de overheid om de beweging van binnenuit kapot te maken.
          Het verhaal van de mi5-agenten ken ik, maar van hen was vanaf het begin bekend dat ze van mi5 waren en inderdaad, die bleken compleet doorgedraaid.

          Verder proef ik bij je wel een punt: complotdenkers zullen niet snel toegeven dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat ze vooral omringd worden door ‘gekkies’ …
          Dus worden die gekkies betitelt als infiltranten.
          Niet alleen hen overigens, zodra iemand tijd en moeite neemt om met argumenten tegen het complot in te gaan, wordt die persoon er al snel van verdacht lid te zjin van de AIVD oid en bezig te zijn met damage control…

        • Patrick Savalle says

          21 April 2015 at 22:44

          Zo vaak als ik desinformant, gatekeeper of infiltrant ben genoemd 🙂 Ik ben heb wel eens aangifte gedaan toen iemand me daarom begon te bedreigen. Terwijl wij op Zapruder Inc. toch redelijk hard van leer gingen. Maar toch nog niet genoeg. Complotters zijn wat dat betreft de ultieme anarchisten. Zijn onverenigbaar. Het volledige tegenovergestelde van die lui hier. Skeptici zijn de meest goedgelovige personen die er zijn. Zijn het ook allemaal onderling eens omdat zodra er een ‘officieel’ verhaal is, dat hun referentie en gezamenlijke houvast is.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 22:56

          Skeptici zijn de meest goedgelovige personen die er zijn.

          Nee, sceptici zijn wat complotdenkers graag willen zijn: personen die niet alles als zoete koek slikken en er sceptisch tegen aankijken. Complotdenkers zijn, zoals je zelf al aanhaalt, tegen autoriteit en zullen die dus in alles wantrouwen en niet geloven, maar tegelijkertijd welskeptisch elk verhaal dat de overheid schuldig maakt.

          Kijk bijv. naar Gage: hij wordt op een voetstuk geplaatst door complotdenkers omdat hij impliciet de overheid verantwoordelijk houdt voor de aanslagen op 911.. Hij probeert zich voor te doen als een scepticus door zogenaamd enkel vraagtekens te zetten bij de officiele uitleg van de instorting van wtc7. Maar als je zijn hele verhaal analyseert en wat op de website van hem te vinden is, dan gaat hij een stuk verder dan dat.

          En daarbij laat hij alles weg dat tegen zijn complot spreekt.
          Een scepticus ziet dat en gelooft hem dus niet. Een complotdenker slikt het als zoete koek…

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 12:36

          youtube-”Steven E Jones Covers up Evidence Of LENR & 9/11 FIELD iNTERFERENCE”

        • Pepijn van Erp says

          17 April 2015 at 12:39

          Hou maar op met herhalen. Je punt is wel gemaakt, en ook is wel duidelijk dat helemaal niemand er hier het ook maar enigszins geloofwaardig acht.

        • Laurens says

          17 April 2015 at 13:41

          Wat gek. Ik sprak gisteren na afloop met Coen Vermeeren zelf en die bekende dat hij helemáál niet blij was met Gage. Zijn handtekening onder de petitie van Architects and Engineers for 9/11 truth noemde hij de grootste fout van zijn leven. Arme Coen had zowat tranen in zijn ogen. Maar ja, hij kan nu niet meer terug. Gage heeft veel te veel compromitterende informatie over hem. Als die naar buiten komt, kost het hem echt zijn baan. Dus blijft Vermeeren maar nolens volens de complottheorie verdedigen.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 19:31

          Zoals TU student Hans van Willigenburg :o)
          Anyway, argumentum ad popolum…

        • Wilmamazone says

          21 April 2015 at 19:46

          Zoals TU student Hans van Willigenburg :o)

          Je bedoelt dat deze televisiepresentator opgevoerd wordt als deskundige?:
          http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_van_Willigenburg_(televisiepresentator)

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 19:54

          Klopt, en het erge was nog wel dat hij 2 jaar op de site heeft gestaan, met als status ‘ verified’ :o)

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 19:28

          Als het bewijs keihard is, is er dus geen nieuw onderzoek nodig..

    • Constantia Oomen says

      17 April 2015 at 04:10

      Cool man.

      Nou, zo cool vind ik het allemaal niet.

      Ik kom nog maar heel zelden mensen tegen die serieus denken dat 19 plofmoslims met 2 vliegtuigen 3 wolkenkrabbers en het een gevel van Pentagon konden laten instorten.

      :

      https://twitter.com/daphartmann/status/588763963044823040:

      Like body hair in the shower drain, gullible people tend to clog together.

      😉

      Log in to Reply
  3. Max GB says

    16 April 2015 at 17:53

    Even ter correctie; een wetenschapper met een normale baan aan de TU Delft hoeft, indien hij/zij zich geroepen voelt om met Richard Gage in discussie te gaan, helemaal geen verstand te hebben van complottheorieën. Gage houdt zich namelijk ook niet bezig met complotdenken. Wat Gage in zijn lezing behandelt is de fysica achter de onverwachte instorting van drie gebouwen op 11 september 2001. Het enige waar een wetenschapper met een normale baan aan de TU Delft verstand van hoeft te hebben om de theorie van Gage te in twijfel te trekken (of te onderschrijven) is een beetje architectuur en klassieke mechanica. Ik mag hopen dat er in Delft toch nog wel een paar wetenschappers rondlopen die daar beroepsmatig iets vanaf weten.

    Log in to Reply
    • Pepijn van Erp says

      16 April 2015 at 18:06

      Hou toch ‘s op met dat beweren dat Gage geen complotdenker is: zijn ideeën komen er onlosmakelijk op neer dat een hele berg mensen bezig zou zijn geweest om tonnen explosieven aan te brengen in die gebouwen.
      En dat een wetenschapper zomaar in een namiddagje even het NIST rapport doorbladert en dan alle onzin van Gage overtuigend voor een publiek kan weerleggen is ook onzin. Focussen op één schakeltje in de ketting van aan elkaar hangende implausibele redenaties van Gage zou nog wel gaan, dat nanothermietverhaal lijkt me daarvoor een geschikte kandidaat.

      Log in to Reply
      • Max GB says

        16 April 2015 at 18:25

        Je kan de theorie van Richard Gage niet weerleggen door complottheorieën te weerleggen. Dan ben je het paard achter een wagen aan’t spannen. Zijn theorie is gebaseerd op architectuur en fysica, niet op complotdenken zoals jouw blind geloof in een Al Qaeda complot is gebaseerd op complotdenken.

        En waarom zouden er in Delft geen wetenschappers zijn die het NIST rapport hebben bestudeerd? Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid zijn gebouwen met een stalen frame constructie ingestort door brand. De enige uitzondering op deze regel is 9/11, en dan nog wel met drie gebouwen! En dan is er in heel Delft niet een geleerde te vinden die de moeite heeft genomen om zich eens goed in dit opmerkelijke feit te verdiepen en het NIST rapport te bestuderen? Wat zitten ze daar dan in vredesnaam te doen in Delft? Een beetje te suffen?

        Log in to Reply
        • Wilmamazone says

          16 April 2015 at 19:07

          Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid zijn gebouwen met een stalen frame constructie ingestort door brand.

          Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid vlogen er met opzet passagiersvliegtuigen in wolkenkrabbers en is er dus niet eerder brand ontstaan door duizenden liters kerosine.

        • Max GB says

          16 April 2015 at 19:31

          Gebouw 7 is niet getroffen door een vliegtuig, en volgens NIST zijn de Twin Towers ook niet ingestort vanwege de binnendringende vliegmachines. Als de Twin Towers waren ingestort vanwege de vliegtuigen dan hadden ze namelijk meteen na de crash moeten instorten. Volgens NIST zijn alle drie de gebouwen ingestort door kantoorbranden, en dat is niet alleen tamelijk uniek in de geschiedenis van dit soort gebouwen, maar ook nog eens best wel onmogelijk.

        • Wilmamazone says

          16 April 2015 at 19:51

          http://www.skepsis.nl/wtc-complot.html

          Het belangrijkste feit is dat de instorting van de torens leek op de manier waarop men hoge gebouwen met explosieven in elkaar laat zakken. De redenering dat wat hetzelfde lijkt, ook hetzelfde is, ligt voor de hand. Die redenering is niet helemaal fout. Het instorten van een hoog gebouw is een proces dat onder invloed van de zwaartekracht plaatsvindt, en die is overal ter wereld hetzelfde. Bij een gecontroleerde destructie wordt helemaal onderin de ondersteuning van het gebouw verzwakt. Het gebouw als geheel valt dan één verdieping (een paar meter), en daarna gaat de rest vanzelf. Zo’n gebouw is stevig genoeg om de stilstaande last van alle verdiepingen te dragen. De klap van een heel gebouw dat enkele meters valt, is veel en veel meer dan de constructie aankan, en het gebouw verkruimelt van onderop. Als het netjes gedaan wordt, is het uiteindelijke resultaat een hoop puin die zich niet verder uitstrekt dan de grondoppervlakte van het gebouw.

          De befaamde demolitiedeskundigen Mark en Doug Loizeaux realiseerden zich dan ook vanaf het ogenblik dat de torens getroffen waren dat deze zouden instorten. De reden is dat de vliegtuigen een brand veroorzaakten die de stalen constructie zodanig zouden verzwakken dat die de verdiepingen erboven niet meer kon dragen. Dat stalen gebouwen instorten door brand is wel vaker gebeurd. In dit geval zakten de stalen dwarsbalken waar de vloeren op rustten door, en trokken zo de steunpilaren kapot waar de balken met hun uiteinden aan vastzaten. Het staal van pilaren en balken was wel beschermd met een brandwerende laag, maar door de inslag van de vliegtuigen was die vernield.

          In tegenstelling tot wat er bij een ordelijke demolitie gebeurt, viel de zuidelijke toren scheef naar beneden (het vliegtuig was er lager en bovendien scheef in gevlogen), en bleef er van WTC-7, dat uiteindelijk eveneens instortte, een puinhoop over van 12 verdiepingen hoog en 150 meter breed, die veel later nog door demolitie-experts moest worden afgebroken. Bovendien leren filmopnames dat de instorting ermee begon dat het stuk boven de inslag als een geheel begon te vallen. Overigens was de val geheel in overeenstemming met de wetten van de mechanica; de verhalen dat de gebouwen extra snel vielen kloppen niet. Er is ook geen mechanisme denkbaar waardoor iets sneller kan vallen dan met de gewone valversnelling.

          Het hele idee van gecontroleerde demolitie faalt nog om andere redenen. Normaal werken demolitie-experts in leegstaande en gestripte gebouwen, en zij moeten op tal van zorgvuldig berekende plaatsen springladingen aanbrengen, gaten boren, de ladingen met kabels verbinden, enzovoorts. Dat neemt nogal wat tijd en het is ondenkbaar dat dit onopgemerkt kan gebeuren in een groot kantoorgebouw dat volop in gebruik is. En dan hebben we het nog maar niet over het risico dat een van de werknemers die de ladingen moeten plaatsen zijn mond voorbij praat. Dat is een algemeen aspect van samenzweringstheorieën. De aanhangers daarvan zijn nogal optimistisch over de mogelijkheid om dingen geheim te houden. Welke samenzweerder zou echter zelfs maar het risico durven lopen dat iemand zijn mond voorbij praat?

          Ten slotte, na de aanval werd het terrein opgeruimd. Honderden mensen, waaronder vele van de beste sloopexperts van het land waren daar negen maanden bezig. Niemand van hen heeft gerapporteerd dat hij ook maar iets gezien heeft dat op het gebruik van explosieven wijst. Dat geldt trouwens ook voor dingen als gesmolten staal en dergelijke. Op de website (1) van de sloopexperts is hierover veel te vinden.

          Etc. etc.

        • truth hurts says

          21 April 2015 at 19:34

          Nee, volgens NIST zijn de twin towers ingestort door een combinatie van de vliegtuigimpacts en de daarop volgende brand.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          16 April 2015 at 19:45

          Wilma ,ken je de 3e wet van Newton?
          Aluminium kan niet door massief staal en gewapend beton,maakt niet uit hoe hoog de snelheid is.Het gaat aleen maar nog stukker.Vleugels zouden absoluut abreken.Conclusie:Er zijn 0 vliegtuigen gebruikt op 9/11Onderzoek het maar eens grondig.
          3e wet newton is geen theorie.
          Veel mensen zijn door het trauma dat ze hebben opgelopen bij 9/11, vergeten wat ze op school geleerd hadden.

        • FVerweven says

          16 April 2015 at 19:57

          Totale nonsens en leugens!
          Ga naar het vorige topic of de link hieronder en zie de foto hoe een houten balkje door een tornado een betonnen stoeprand doorboort.
          Een slap musje van een paar gram die tegen een straaljager aanvliegt kan de vliegtuighuid openbreken.
          Een reepje koper met dynamiet erachter wordt een mes dat door staal heen snijdt.

          Snelheid is cruciaal en aluminium is niet slap, anders zou het ook niet in vliegtuigen gebruikt worden.

          http://i.imgur.com/0QTwJTQ.jpg

        • Renate1 says

          16 April 2015 at 20:00

          Er is dus ook geen vliegtuig in de Bijlmerflat gevlogen? Of was die flat niet van gewapend beton?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 00:15

          Zat wel vol met DU, depleted uranium. Contragewicht, 500-1500 kg. Vandaar die mannen in pakken en al die gekke ziektes erna 😉

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:40

          Zo, dus een volgeladen en volgetankte Boeing 747 van pakweg 400.000kg wordt opeens betondoorborend door maar liefst 1500kg uranium? Dat noem je “vol met”? Dat kun je toch niet met droge ogen volhouden?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 08:51

          Wat lul jij nou? Ik heb het over al die giftige stof die daarbij vrij komt.

        • Timmermann says

          17 April 2015 at 10:28

          Wat zegt u nu? Klinkt beter, niet?

          Maar je reageert op een post waarin iemand zich afvraagt of Rokenvoorkomthersenspoeling’s stelling dat een vliegtuig dat grotendeels uit aluminium bestaat níet een stalen constructie kan doorbreken wel klopt, door te verwijzen naar de bijlmerramp. Waar een vliegtuig dat grotendeels uit aluminium bestond een betonnen flatgebouw doorboorde en deels deed instorten..
          Je reageert met een post over het gewicht van het contragewicht uit het staartstuk.

          Óf je wil daarmee zeggen dat het gewicht van dat uranium de boosdoener was, óf je gaat offtopic door het ineens over die ziektes te hebben.

          Dat laatste vergoelijkt je taalgebruik niet, overigens.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 11:07

          Nee man. Dat zijn de no-plane theorieen. En de hologrammen en de space beams en de nose-tips en shit. Die lui zijn net zo geflipt als de lui die het officiele verhaal geloven.

          Die bijlmerramp lijkt me verder een duidelijk verhaal. De coverup die er op volgde ook 🙂

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 12:27

          Vleugels breken af.Kan niet anders.
          Ik heb het niet over spacebeams, daar probeert Steven E jones zn kamp Dr Judy Wood mee te ridiculiseren.
          Er is een DEW gebruikt. Als je beter onderzoek doet,kom je daar vanzelf achter. Ik word hier wel een beetje moe van, want die discussie hadden we 6 jaar geleden al.Waarom niet gewoon het boek’Where did the towers go’ lezen. Dan ben je in een keer op de hoogte wat er is gebeurd.
          Maar ik ga verder niet in discussie met mensen die last hebben van cognitieve dissonantie.Ik heb gisteren vlak voor de lezing van Gage al een hoop links aangereikt. Moet je maar even opzoeken. En dan rustig alles onderzoeken. Dat is alles wat ik van je vraag.
          Denk zelf na en sluit je niet klakkeloos aan bij de meeste stemmen. want de meesten zijn te erg gehersenspoeld door de beelden die ze zijn voorgehouden op 9/11 ,en daarna.
          Zie bijvoorbeeld voor een van de eye openers : ‘9/11 Conspiracy The Ball next To Tower 2’
          en ‘ 9/11 Key Evidence That Must Be Explaned’

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 12:40

          Ik heb heel hard zelf nagedacht. Ik heb de meeste van die lui ook persoonlijk gesproken en bevraagd. Alleen die Judy Woods (nog) niet. Maar haar verhaal is gewoon volledig kolder.

          Ik behoor ook niet tot kampen of wat dan ook. Ze zoeken het allemaal zelf maar uit.

          Ik ga meer voor duidelijk en hard bewijs 🙂

        • Rik den Braber says

          17 April 2015 at 00:23

          Die flat ging trouwens ook niet zo keurig naar beneden, was alleen een stuk uit

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 04:19

          Filmpje?

        • FVerweven says

          16 April 2015 at 20:12

          Heb je wel eens een waterjet gezien waarmee ze stalen platen snijden? Met dat slappe water?!
          Weet je dat je met een Boeing 747 niet door de betonnen koepel van een kerncentrale komt? Maar wel met een lichte straaljager met Mach 2?
          Weet je dat je met een pistool een kogel maar zo’n 2 meter door water kan schieten?
          Weet je dat je met een high speed bullet (snelheid Mach 3 of zo) maar zo’n 20 centimeter(!) door water kan schieten? En dat de kogel dan volledig verbrijzeld is?
          Je snapt de mogelijkheden van snelheid en gewicht niet.

          https://www.youtube.com/watch?v=yvSTuLIjRm8

        • FVerweven says

          16 April 2015 at 19:48

          http://www.debunking911.com/firsttime.htm

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          16 April 2015 at 20:16

          Building 7 is toch geen vliegtuig in gevlogen?

        • Wilmamazone says

          16 April 2015 at 20:17

          Nee.

        • FVerweven says

          16 April 2015 at 21:08

          In building 7 was een groot gat geslagen door de vallende twin towers.

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 00:16

          Niet waar. En er was ook nauwelijks brand.

          Maar juist met zo’n gat, zou je een asymmetrische val verwachten.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 01:44

          Wel waar. Zie de foto’s.

          Veel mensen denken dat als je links de fundatie weghaalt dat het gebouw wel naar links zal omvallen.
          Dat klopt van geen kanten, een kaartenhuis stort ook rechtstandig in. Een torenhoog gebouw is niet anders dan een kaartenhuis.

        • Max GB says

          17 April 2015 at 01:57

          Sommige mensen hier wringen zichzelf in de meest onmogelijke bochten om hun geloof in stand te houden. Als die ooit hun verstand terugkrijgen en tot het inzicht gaan komen dat 9/11 echt niet het werk van een stelletje enge moslimamateurs is geweest maar door professionals is gedaan, dan stort hun wereld in als dit kaartenhuis. https://www.youtube.com/watch?v=6Ps0rndYQJA

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 02:00

          Enzovoort enzovoort. Herhalen en hard schreeuwen werkt hier niet hoor.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 02:05

          Sommige mensen hier wringen zichzelf in de meest onmogelijke bochten om hun geloof in stand te houden

          Volgens mij lees je je eigen commentaren niet eens.

        • Max GB says

          17 April 2015 at 02:20

          Als jij nog niet eens meer het verschil snapt tussen een kaartenhuis en een wolkenkrabber die is ontworpen en gebouwd om aardbevingen, orkanen, vliegtuiginslagen en felle branden te weerstaan, dan geef je ons toch echt wel een reden om aan jou gezonde verstand te twijfelen. In elk geval begin je dan wel de meest idiote vergelijkingen te verzinnen om niet van je geloof te hoeven vallen.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 02:35

          De twin towers zijn niet ontworpen om aardbevingen te doorstaan of branden waarbij het isolatiemateriaal van de stalen balken is geblazen.
          De maximum impact van een vliegtuig bij ontwerp midden jaren zestig was op de toenmalige veel kleinere langzamere vliegtuigen afgestemd en niet wat meer dan dertig jaar later in 2001 gebruikelijk was.

          Als jij denkt dat je een skyscraper veel meer is dan een kaartenhuis dan heb je je huiswerk niet gedaan.
          Bij de simpelste schoorstenen die opgeblazen worden zie je al dat ze bij geringe schuinstand niet meer omvallen maar rechtstandig naar beneden vallen en opbreken.

          Dan kun je wel (voor de zoveelste keer) denigrerend over gezond verstand beginnen, maar met je ontkenning van het kaartenhuis toon je nu juist aan dat je van constructiesterktes geen flauw benul hebt.
          mogelijk denk je net als bij de firma Biereco dat je een huis gewoon even op zijn kant
          kunt leggen, dan heb je een volkomen verkeerd beeld van hoe slap een
          gebouw feitelijk in elkaar zit.

        • Rik den Braber says

          17 April 2015 at 00:23

          En dan gaat het op die manier naar beneden LOL

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 05:18

          ‘In building 7 was een groot gat geslagen door de vallende twin towers’
          joh, serieus? Klopt dat wel? Zei silverstein niet ‘We desided to pull it’ Wat natuurlijk niet kan want dat dat is maanden werk.
          Maar jou agenda is duidelijk.Jij zwaait de scepter op dat leugenblog van je en jij wordt betaald om de leugen in stand te houden.
          Hoe slecht ben je dan.

          2015-04-16 21:08 GMT+02:00 Disqus :

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 06:38

          sorry voor mijn laatste zin.
          Maar wat ik zeg over silverstein klopt wel.
          Kun je vinden op youtube.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 18:43

          Maar jou agenda is duidelijk.Jij zwaait de scepter op dat leugenblog van
          je en jij wordt betaald om de leugen in stand te houden.
          Hoe slecht ben je dan.

          Welk leugenblog?
          Ik wil best betaald worden om exact hetzelfde te vertellen als ik hier nu doe. Waar kan ik me aanmelden?

          En jij? Bewijs eens dat jij niet betaald wordt.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 06:39

          Niemand wordt hier betaald voor commentaren, RVH.
          Was het maar waar. 😉

          Aanvulling: dat laatste is vanzelfsprekend een grapje; ik denk, ik zeg het er maar bij, je weet nooit namelijk, anders wordt daar weer onnodig over gevallen.

        • FVerweven says

          18 April 2015 at 13:23

          Wie was dat toch ook weer die ‘jouw’ meestal zonder w schreef en ‘cognitieve dissonantie’ als leidraad had?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 00:13

          Alweer niet waar. Er vloog ooit een B17 in die andere wolkenkrabber, ESB. Niets aan de hand.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:36

          Dat is een langzaam vliegende Cessna met een gemiddeld 200 passagiersvliegtuig op kruissnelheid vergelijken.

          Toch sloeg de motor van dat vliegtuig dwars door het betonnen gebouw heen om er aan de andere kant uit te vallen en iemand te doden.

        • Laurens says

          17 April 2015 at 14:11

          Correctie, dat was een B-25 Mitchell met drie mensen aan boord. De B-17 is groter, hoger, langer en veel zwaarder dan de B-25, een en ander afhankelijk van het type. Voor de B-25D, waarom het ging, vind ik een (leeg) gewicht van 9.208 kg. Een B-17G weegt leeg 16.371 kg.

          Overigens vielen er bij dit drama in 1945 veertien doden. Dus wel wat aan de hand.

      • Patrick Savalle says

        17 April 2015 at 00:13

        Het NIST rapport. Hahahaahahaaa. Jij hebt de laatste 10 jaar niet meer bewust meegemaakt.

        Log in to Reply
        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:32

          Jij bent de laatste 10 jaar niet verder gekomen dan onder de steen van Zapruder/Zaplog of je FBpage.
          Welcome in the real world, valt tegen hè?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 00:37

          Je vergeet mijn twitter. Ik had vorig jaar een bereik van meer dan een miljoen mensen.

          https://twitter.com/patricksavalle

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:44

          Wow, een miljoen met maar 800 volgers? Geloof je het zelf?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 08:57

          Jep. Kun je zelf even controleren, via zo’n tooltje. Mention-reach wordt het genoemd, 1.1 miljoen. Ik had vorig jaar een paar white-papers geschreven die in The Next Web en dat soort bladen werden gepubliceerd. Werden ook geretweet door mensen als Marc Andresen en Max Keiser enzo. Verder komt mijn Mobbr platform af en toe redelijk in de aandacht.

          Is wel even wat anders dan jouw geval he? Dat zelfs je eigen familie je weglacht als je iets probeert te vertellen, omdat ze je gewoon een minkukel vinden? Dat je dan hier zielig moet komen doen om toch nog enige aanspraak te hebben 😉

          Edit: 1.01 miljoen, nouja, meer dan een miljoen, zie https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205867975877781&set=pb.1209764154.-2207520000.1429253985.&type=3&theater

          Is natuurlijk allemaal niet waar, begrijp ik wel. Tooltje klopt niet enzo. Het is allemaal een complot 🙂

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 18:46

          Tooltje klopt wel, maar toont aan wat ik bedoelde. Was misschien niet duidelijk maar met je Zapruder onzin heb je geen miljoenenbereik gehaald, dat is een andere wereld.

          Laat trouwens eens zien waar mijn eigen familie mij uitlacht?
          Ik heb blijkbaar iets leuks gemist? Of toch gewoon een maniertje van jou om te schelden en dat lekker laf op conto van anderen schuiven?

        • Patrick Savalle says

          17 April 2015 at 22:06

          Ik had een 2x per week radio-item op 100%NL, nog steeds elke dinsdag op FreshFM. Beide op de drukste momenten van de zender, als iedereen in de auto zit. We zijn begonnen op één van de grootste weblogs in NL (VKMag), we hadden zelf pieken van 200.000 uniek per maand, nu nog steeds 120.000 uniek op de servers. Ik denk dat we zelfs met Zapruder Inc. een miljoen mensen of meer hebben bereikt.

          Het is nu heel erg ingezakt, maar Zapruder Inc. was een fenomeen op de interwebs. We wonnen zelfs de Dutch Bloggie. In 2005 was iedereen nog zo ingeslapen als jullie.

          Dus. Wederom praat je poep.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 23:13

          Je ‘denkt’ dat je een miljoen mensen hebt bereikt?
          Alles is ingezakt en dat vind je een succes?
          En jij neemt poep in je mond?
          Je klinkt als een ouwe man die mijmert over vergane glorie.

          Maar waar is nu mijn familie die mij uitlacht? Of was het toch gewoon een maniertje van jou om weer eens lekker te schelden en dat lekker laf op conto van anderen schuiven?

    • Wilmamazone says

      16 April 2015 at 18:32

      Coen Vermeeren had bijvoorbeeld ook Myles Power uit kunnen nodigen voor het broodnodige tegengas. Er staat nergens (voor)geschreven dat het een of meerdere personen van TU Delft moesten zijn.

      Log in to Reply
      • Max GB says

        16 April 2015 at 19:01

        Myles Power is een net afgestudeerde laborant. Wat weet zo’n snotneus nu van architectuur en bouwkunde? Kan je net zo goed een kantklosser uitnodigen voor het broodnodige tegengas. Of een gasfitter misschien?

        Log in to Reply
        • FVerweven says

          16 April 2015 at 19:04

          En jouw expertise is????? Het in twijfel trekken van de kundigheden van personen die jou tegenspreken. Heb jij staan tellen bij de Holocaust?

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 19:29

          Doe toch niet zo neerbuigend. Wat hij te zeggen heeft, heeft hij samen met een stel anderen goed overwogen en zeer goed onderzocht, en hij heeft er echt wetenschappelijk verantwoord werk van gemaakt. Dat kunnen we van jou niet zeggen, jij ziet alleen maar wat je wilt zien.

        • Rik den Braber says

          17 April 2015 at 00:22

          Dat heeft Gage ook en daar doen jullie ook zeer neerbuigend over

      • Patrick Savalle says

        17 April 2015 at 00:16

        Hahaahahaa. Myles Power. Right.

        Log in to Reply
        • FVerweven says

          17 April 2015 at 00:31

          Hahhahaahha. Patrick Savalle. Right.

  4. RokenVoorkomtHersenspoeling says

    16 April 2015 at 19:15

    Allen, please onderzoek 911 grondig door te googlen:
    1.Steven E Jones sabotaged cold fusion in 1989.
    2.New Energy Times-The Jones Vote Against Fleischman and Pons.
    3.Why does Steven E Jones laughs about Dr Judy Wood.(youtube)
    4.Dr Judy Wood.Thermite,Cold Fusion ans Steven E Jones (youtube)
    5.Collection of Notes and Questions for Steven E Jones.
    6.Richard Gage asked about Dr Judy Wood.(youtube)
    7.Dr Judy Wood Evidence of Breakthrough Energy(youtube)
    8.Dr Judy Wood & Psychologists on 9/11 Trauma Based Mind-control &Cognitive Dissonance
    9.Jim Fetzers bizarre phone call to Judy Wood(youtube)
    en heeft u nog twijfels, bestudeer aub allen grondig drjudywood.com.
    AE911 is een cover-up voor LENR (Low Energy Nuclear Reaction),en er zijn 3 corporaties die deze techniek in handen hebben.Boeing is daar een van.

    Log in to Reply
    • RokenVoorkomtHersenspoeling says

      16 April 2015 at 19:39

      -Dr Judy Wood (journalistic integrity) Last Frequency- (youtube)
      -Dr Judy Wood Dustification (youtube)
      -Dr Judy Wood Toasted Cars(youtube)
      -Dr Judy Wood Hurricane Erin on 9/11 (youtube)
      -Dr.Judy Wood CORRECT Again Hurricane Erin Under Reported
      -9/11 Team Fortex vs Infinity Dr Judy Wood vs Geroldo Rivera(youtube)
      -Steven E Jones sabotaged Cold Fusion and then 9/11 truth.(youtube)

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 19:41

        Graag ophouden met plempen.

        Log in to Reply
        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 05:31

          Mogen de mensen misschien zelf onderzoeken of het wel klopt ?
          Ik vraag mensen enkel om zelf te onderzoeken.
          Bij hoeveel graden celsius verbrand papier bijvoorbeeld?
          Hoe kan het dan dat het papier niet is verbrand bij 9/11.
          Ik probeer mensen te laten nadenken, daarvoor moeten ze eerst op het goede spoor komen en dat gaat niet met Richard Gage en AE 9/11
          Je hebt Gage gisteren gehoord over Dr Judy Wood.
          Hij stond met een bek vol tanden.
          Die student wist wat ik weet, en wat iedereen weet die ECHT onderzoek heeft gedaan.Dat er LENR is gebruikt mogen de mensen niet weten. KLOPT DAT WEL?

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 05:46

          Hey, het is hier pas kwart voor negen ‘s avonds, dus ik heb de tijd.
          Het heeft geen zin zomaar lijsten te gaan plempen. Iedereen kan een lijst plempen, er moet dan toch tenminste een adequate toelichting bij zitten of er moet al eerder naar verwezen zijn…

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 06:28

          Onderzoek het gewoon.Dat is alles wat ik vraag.
          Daarbij reik ik gewoon een paar belangrijke videos aan.
          Bijvoorbeeld:
          9/11 Key Evidence that must be explaned-Dr Judy Wood.
          En zo heb ik er nog minstens 250 die jij niet kent.
          Dat neem ik je niet kwalijk, maar ik neem het je wel kwalijk als je het niet onderzoekt.
          Na 7 jaar onderzoek naar 9/11 heb ik nogal wat op de plank liggen.
          Laat je niet misleiden door (Steven E Jones )Architects and Engineers of bijvoorbeeld Jim Fetzer van 9/11 scholars.
          Ik heb mijn huiswerk gedaan, dus ik weet precies hoe de vork in de stel zit.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 06:35

          Je plempt twee lijsten zonder enige inleiding, zonder enige verheldering, en het komt ook niet bepaald onpartijdig over, deze lijst.

          En zo heb ik er nog minstens 250 die jij niet kent.Dat neem ik je niet kwalijk, maar ik neem het je wel kwalijk als je het niet onderzoekt.

          Het spijt me niet, ik ga dit niet tot een obsessie maken. En ik ga niet alle 10K video’s hierover afkijken noch de 10K boeken hierover lezen.

          Het gaat mij om de algemene lijnen, en ik zie dat complotters graag hun tijd verdrijven met voornamelijk sensatie; jarenlang maar door blijven gaan over één onderwerp. Ik ga er een dag over door, of hoogstens een paar dagen.

          Joh, weet je dit al: de hele wereld schudt onder zijn voegen en dit is echt niet het enige.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 06:56

          Mij kan het echt niet schelen of jij het wil onderzoeken.
          Misschien willen anderen het wel onderzoeken.
          Je hoeft maar 1 boek te lezen. Where did the Towers go.
          Dan ben je klaar.
          Maar 1 boek wil je ook niet lezen.Je wil de waarheid blijkbaar niet weten.Niets wil je onderzoeken.
          Ik kan goed begrijpen dat mensen geen zin hebben om boeken te lezen, daarom reik ik een paar videos aan die je ogen kunnen openen.
          Omdat je weigert iets te willen leren weet je niet wie de afstandbediening heeft uitgevonden,de radio,laser,de electrische motor,wisselstroom etc. (weet je wel wat wisselstroom is eigenlijk)
          Ik zal je vertellen wie de grootste uitvinder aller tijden is.
          Nicola Tesla.
          Zie bijvoorbeeld: ‘9 ongelooflijke uitvindingen van Nicolas Tesla’.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 07:02

          Constantia,probeer anders eerst nr 8 in de lijst te bekijken.
          Gaat over cognitieve dissonantie en trauma based mindcontrol.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 07:25

          Constantia, ‘de wereld schudt onder zijn voegen’
          Als je nou gewoon onderzoekt wat ik je aanreik,weet je meteen waarom de aarde schudt onder zijn voegen.
          Dat is precies de kern van de zaak.
          Bezoek anders eerst eens: Beyond The Matrix.
          En ga asjeblieft de verscillende artikelen dan eerst bestuderen voordat je in onwetendheid gaat reageren aldaar.Ze zijn daar al een klein stukje verder.
          En bekijk ook even (als je de tijd hebt en iets wilt leren):
          ‘Nicola Tesla’s Life New Documentary Full”
          Ik ben blij dat je vandaag wakker wordt,en dat ik daar mijn bijdrage aan heb geleverd.
          Peace.

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 06:34

          Discusseren heeft geen zin met mensen die weigeren deze zaken te onderzoeken.Onderzoek gewoon even wat ik je aanreik.
          maar waar moet je beginnen, het is nogal veel. Je kan ook beginnen met: 9/11 Direct Energy Wapenry The Key Evidence.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 06:36

          Ga je gang, zie mijn toelichting hieronder. Ik niet dus.

        • Anthony de Vries says

          17 April 2015 at 16:44

          Jouw vragen zijn wel heel erg makkelijk te beantwoorden. De Twin towers waren meer dan 100 verdiepingen hoog, en in beide gevallen stonden er slechts 10 verdiepingen in brand. Dat betekent dat je meer dan 90 verdiepingen hebt die niet in brand stonden. Papier in de kantoren op die verdiepingen is dus niet verbrand.
          Is dat nou werkelijk één van die belangrijke vragen die beantwoord moeten worden??? Tsss….

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 17:39

          Heb je wel geluisterd naar Richard Gage gisteren, of versta je niet zo goed engels?
          Richard Gage beweert toch dat de gebouwen door nano thermite zijn vernietigd bij een temperatuur van 2500 graden Celsius?
          Volgens hem zijn alle verdiepingen door nano-thermite vernietigd.
          En kijk eens in de straten waar zogenaamd gesmolten staal ligt, en er vlak naast ligt overal papier.Er staat geen papier in de brand.Getoaste auto’s maar overall niet brandend papier.
          Dat betekent dat er een bijzonder fenomeen heeft afgespeeld.Iets wat nooit eerder is voorgekomen.En wat niets met nano thermite te maken heeft.
          Bekijk eens op youtube: ‘Dr Judy Wood Toasted Cars’
          En onderzoek ook de rest van haar werk.Zoals
          ”BreakthroughEnergy Movement Conference”
          en zie ”Dr Judy Wood explaines the vital link between 9/11 and seismic charts’
          Het wordt langzamerhand wel tijd om te ontwaken Anthony.
          Blijf niet in de defense-modus,want dan kun je niet helder denken.

        • Pepijn van Erp says

          17 April 2015 at 17:51

          Wie over die ideeën van Judy Wood wat wil weten, raad ik een andere video van Myles Powers aan: https://www.youtube.com/watch?v=KBxUEZh4jOM

          En ik stel daarmee voor dat onderwerp hier verder te laten rusten (lees: ik gooi alle reacties van je die daarover door gaan, zo snel mogelijk weg).

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 18:56

          Klopt dat wel?

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 19:00

          Wood moet scenario’s voor scifi films gaan schrijven….

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 17:50

          je hebt Richard gage toch wel verstaan?
          Alle verdiepingen zijn volgens hem met nano thermite vernietigd.
          Dus 2500 graden Celsius.
          Gebouwen kunnen niet tot stof vergaan met nano thermite.
          Luister nou maar gewoon naar Dr Judy Wood, ik ga hier niet alles opschrijven wat zij vertelt, dat zou een beetje raar zijn.
          Je zou kunnen beginnen met haar boek te lezen.
          Where did the towers go.
          Heb ik ook gedaan. Maar het is een beetje lastig in een paar woorden uit te leggen en al helemaal niet als ze vanwege trauma based mindcontrol nog in de debunk fase zitten.
          Onderzoek het nou maar.Meningen van onwetenden daar kan ik niets mee.

        • Constantia Oomen says

          17 April 2015 at 17:58

          en al helemaal niet als ze vanwege trauma based mindcontrol nog in de debunk fase zitten.

          Gaat het wel goed met je?

        • RokenVoorkomtHersenspoeling says

          17 April 2015 at 18:04

          en voor de rest; zie mijn antwoorden op Constantia.
          Ik blijf niet alles herhalen.
          Lees anders misschien ook even ”sitsshow 9/11 was stranger then we could have’
          en youtube ”Truth+Truthmovement Perception Management 19-1-14”
          Daar kun je even een paar uurtjes mee vooruit.

    • FVerweven says

      16 April 2015 at 20:01

      Begin jij maar eens dit verse topic te lezen, dan kun je vast al een paar complotjes wegstrepen.
      https://kloptdatwel.nl/2015/04/11/feestje-voor-complotdenkers-bij-studium-generale-tu-delft/

      Log in to Reply
  5. Pepijn van Erp says

    16 April 2015 at 19:20

    Aargh, ik moet zelf helaas afhaken. ben een belangrijke afspraak helemaal vergeten 🙁 compleet een week vergist.

    Komt dus mooi niets terechts van bemoeien met de lezing, excuses!

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 19:26

      Neee! Afzeggen?

      Log in to Reply
    • FVerweven says

      16 April 2015 at 19:44

      Wat kan er nu belangrijker zijn dan de 911 lezing? 😉
      Bedankt voor de link naar de livestream en prettige avond.

      Log in to Reply
  6. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 19:37

    Er schijnen hier nu al mensen te denken dat wie het hardst schreeuwt, gelijk heeft, mensen zoals Max GB.

    Uh.. nee hoor.

    🙂

    Log in to Reply
  7. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:11

    Heeft iemand al een stream?

    Log in to Reply
    • FVerweven says

      16 April 2015 at 20:13

      Nope.

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 20:13

        Dank.

        Log in to Reply
        • Maarten Koller says

          16 April 2015 at 20:17

          De stream doet hier in elk geval niets. Mist Pepijn ook niks.

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 20:17

          😀

        • FVerweven says

          16 April 2015 at 20:23

          deze werkt:
          http://eu-events-source.mediasite.com/Mediasite/Play/c6867a5e068342018f57ec533b8d84021d

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 20:24

          Ja!!

  8. marielleschaepman says

    16 April 2015 at 20:15

    Jammer dat we niet kunnen mee luisteren

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 20:17

      Ik zie de hele stream niet: niet zien, niet luisteren. Technische problemen, het is vast een complot. 😉

      Log in to Reply
      • Maarten Koller says

        16 April 2015 at 20:18

        Ik denk dat er regeringen zijn die niet willen dat deze informatie naar buiten komt! 😉

        Log in to Reply
        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 20:27

          Ik denk het ook, Maarten! 😉

        • Wilmamazone says

          16 April 2015 at 20:33

          Deze link van Frank werkt wel. In het artikel hierboven even invoeren?

          http://eu-events-source.mediasite.com/Mediasite/Play/c6867a5e068342018f57ec533b8d84021d

  9. Eelco_G says

    16 April 2015 at 20:23

    Met deze link is er een prima verbinding, heb zelf een glasvezel verbinding…
    http://eu-events-source.mediasite.com/Mediasite/Play/c6867a5e068342018f57ec533b8d84021d

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 20:26

      Ja, dank!

      Log in to Reply
  10. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:23

    Is het al begonnen zonder ons, is er iemand die daar in de zaal zit, die ons kan updaten?

    Log in to Reply
  11. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:30

    Ja, eerste indruk: Richard Gage is erg zenuwachtig!

    Log in to Reply
  12. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:32

    “SG verlicht je studie”

    Ja, het wordt een beetje te licht. 😉

    Log in to Reply
  13. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:42

    Als dit geen complotter is… 100% conspiracy!

    Log in to Reply
  14. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:45

    Ach nee, de getuigen zeggen dat ze explosies hoorden, dus dan is het zo!

    Log in to Reply
    • Wout Mager says

      16 April 2015 at 20:51

      Zo zit z’n hele verhaal in elkaar. Het lijkt op A, dus A. Het klinkt als B, dus B. Daarbij vervormt hij de realiteit door alles wat z’n verhaal niet ondersteunt af te doen als klein.

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 20:52

        Yup!

        Log in to Reply
  15. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:49

    Gage beweert dat bewijsmateriaal doelbewust en snel vernietigd is (naar China). Nog steeds mensen die beweren dat Gage geen Conspiracy verspreider is?

    Log in to Reply
  16. FVerweven says

    16 April 2015 at 20:51

    Tot nu toe niks nieuws, allemaal oude meuk.
    Verknipte filmpjes en foto’s van de onbeschadigde kant van WTC 7.
    Ah, nu komt die Nederlandse “expert” in het neerhalen van hoge gebouwen, wat in NL nooit gebeurt is, dus ook niet door hem.

    Log in to Reply
  17. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:52

    Precies FVerweven, nu komt de duivelse BBC ter sprake! Ze wisten het al 20 minuten van te voren! Duh!

    Log in to Reply
  18. Wout Mager says

    16 April 2015 at 20:54

    Wat een blamage voor de TU zo met hun logo op de achtergrond..

    Log in to Reply
  19. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:55

    Hij gaat mensen tellen, die moeten wuiven, 12-17. “Come, wave.”
    “What’s the matter with you guys?”
    Wat een vuilak zeg, hij krijgt te weinig bijval, meneer is not pleased!

    Edit: excuus, dat woord dat begint met een “v” dat floepte eruit, uit oprechte verontwaardiging.

    Log in to Reply
  20. FVerweven says

    16 April 2015 at 20:57

    Hey Max Goedenieuws, zie je Gage overschakelen naar de conspiracy? Daar zou hij het toch niet over hebben?

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 20:57

      Is één en al conspiracy!

      Log in to Reply
  21. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:58

    “This is your opportunity to shine!”

    😀

    Log in to Reply
  22. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:59

    “Sign up for our newsletter!”

    Nee, bedankt!

    Log in to Reply
  23. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 20:59

    Publiek lijkt kritisch!

    Log in to Reply
    • Wout Mager says

      16 April 2015 at 20:59

      Ben benieuwd naar vragen straks.

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 21:01

        Zeker!

        Log in to Reply
  24. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:00

    “We’ll give you the latest evidence!”

    Aha!

    Log in to Reply
  25. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:02

    “This is controlled demolition!”

    “Zeker weten” (Nederlandse Truther)

    Log in to Reply
  26. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:05

    Opnieuw: het bewijsmateriaal is verduisterd, zeggen diverse Truthers. “Zo kun je geen wetenschap bedrijven.”

    Nee, Richard Gage zeker wel.
    Hij promoot nu zijn video, te koop in de zaal! 10 euro!

    Log in to Reply
  27. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:06

    Kom op mensen, geef je kort commentaar hier, laat me niet de bijna enige zijn.

    Log in to Reply
    • Maarten Koller says

      16 April 2015 at 21:12

      Ik heb nog steeds geen stream hier. Jullie wel dus?

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 21:12

        Maarten, die andere link die hieronder genoemd is: http://eu-events-source.mediasite.com/Mediasite/Play/c6867a5e068342018f57ec533b8d84021d

        Log in to Reply
        • Maarten Koller says

          16 April 2015 at 21:16

          Dank, heb die link in het artikel gezet.

  28. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:09

    Ik denk dat dit Richard Gage’s Waterloo wordt. Out with a bang.

    Log in to Reply
  29. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:14

    Dat toontje van hem, hij citeert nu een getuige: die voelde EERST de grond beven, toen de debris started to fall.
    Gage, met een toon alsof hij een spannend sprookje vertelt!

    Log in to Reply
  30. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:15

    Deze stream werkt dus wel:

    http://eu-events-source.mediasite.com/Mediasite/Play/c6867a5e068342018f57ec533b8d84021d

    Log in to Reply
  31. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:17

    Allemaal uitgezochte getuigen die het over explosies hebben! Ja, zelfs Fox News!

    Ja, Fox, dat zegt veel! 🙂

    Log in to Reply
  32. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:18

    “Boom Boom Boom!”

    (getuigen)

    Log in to Reply
  33. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:22

    Hij vertrouwt niet meer op het publiek, vraagt niet meer wie dit ook denkt (met tellen van handen).
    Zijn vragen worden retorisch.

    Log in to Reply
  34. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:24

    “Complete symmetry” – hij heeft het over honderden explosies. Die hebben ervoor gezorgd dat al die gebouwen gelijk down gingen.

    Yea right.

    Log in to Reply
  35. FVerweven says

    16 April 2015 at 21:25

    Onzinnige vergelijking tussen een volkswagen en een vrachtwagen.

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 21:25

      Hij wilde veel indruk maken!

      Log in to Reply
    • Wilmamazone says

      16 April 2015 at 21:31

      https://twitter.com/daphartmann

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 21:48

        Dank

        Log in to Reply
      • FVerweven says

        16 April 2015 at 21:48

        Hartmann is leuk ja!

        Log in to Reply
      • FVerweven says

        16 April 2015 at 21:52

        Why did they need those planes in the first place? :-)))

        Log in to Reply
      • FVerweven says

        17 April 2015 at 01:59

        dap hartmann

        So TEN floors falling onto the ONE floor beneath, which is the truck and which is the volkswagen?

        Log in to Reply
        • Max GB says

          17 April 2015 at 02:06

          Weer zo’n domme opmerking van sterrenwichelaar Hartmann. Die vergelijking met die vrachtwagen gaat niet over de vloeren, maar over de dragende staalconstructie van het gebouw. Daar zit de weerstand die overwonnen moet worden, niet in de zwevende vloeren.

        • FVerweven says

          17 April 2015 at 02:36

          Oh, sterrenwichelaar!
          Wat heb je nog meer in petto?

  36. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:25

    Hij kijkt steeds meer naar achteren (zijn beelden). Lijkt contact met publiek te verliezen.

    Log in to Reply
  37. FVerweven says

    16 April 2015 at 21:33

    Straks gaan ze nog ontkennen dat er kantoormeubelen in het gebouw stonden.

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 21:34

      Lijkt het wel op ja!

      Log in to Reply
  38. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:34

    Nu gaat het over al dat beton dat ‘verdwenen’ is. “Collapsed to dust”
    Maar waar zijn nu al die objecten als typrwriters en telefoons?
    Oh, en de slachtoffers zijn nu ook allemaal kwijt!

    (ik citeer)

    “O Fortuna” (Carmina Burana) van Carl Orff speelt nu!

    Log in to Reply
  39. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:43

    Pfff, al die oude argumenten nog steeds.
    Over Thermite en metaal watervallen.

    Waar blijft hij nou met zijn “latest evidence”?

    Log in to Reply
  40. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:46

    Dit is echt niets nieuws, behandelt precies alles waar Myles Power met succes tegenin ging!

    https://youtu.be/nN3qUXJp7l0?list=PL24OWVi6trL3rf0SFqTo-4Zkaygct4WOl

    Log in to Reply
  41. FVerweven says

    16 April 2015 at 21:47

    Is hij tijd aan het rekken om aan de vragen te ontkomen? Het duurt toch maar tot 22.00u?

    Log in to Reply
    • Constantia Oomen says

      16 April 2015 at 21:47

      Ja, hij heeft in de gaten dat zijn publiek (te) kritisch is!
      Bummer!

      Log in to Reply
  42. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:50

    Ach nee, wat is dit saai, want: herkauwd! Alle bekende plaatjes komen voorbij. Nog steeds over Thermite. Dat er dus maar in zeer lage hoeveelheden was, en veel te weinig voor explosies.
    En Myles Power toonde ook al aan dat dat Thermite bijna niets doet en niet geschikt is voor explosies.

    Log in to Reply
    • Rik den Braber says

      16 April 2015 at 23:30

      “Myles Power toonde ook al aan dat dat Thermite bijna niets doet” En dat noem je wetenschappelijk? Hier nog een https://www.youtube.com/watch?v=5d5iIoCiI8g Ik lees van jou vooral haat tegen deze man en persoonlijke aanvallen en dingen als “niks nieuws”, 0,0 inhoudelijke dingen. Alsof je bang bent dat zijn theorien misschien wel hout snijden

      Log in to Reply
      • Constantia Oomen says

        16 April 2015 at 23:33

        Nee joh. Ik heb zelfs al bijna weer medelijden met hem. Oprecht. En dat hij volgens mij dus half doof is. Eerst dacht ik dat hij het expres deed, maar ik vermoed dat zijn gehoor is aangetast. Denk je dat ik daarvan geniet? Helemaal niet. Mijn probleem is juist dat ik al snel medelijden of begrip voor anderen voel, ook als het bijvoorbeeld oplichters of gewoon boeven zijn. Of just mensen die “lost” zijn.

        Dat je zo’n lange tijd van je leven in zoiets steekt. Zoiets overeind wilt houden. Waarom, waartoe? Ken je die reeks van Myles Power? Vind je dat ook onzin?

        Log in to Reply
        • Rik den Braber says

          16 April 2015 at 23:36

          Ik heb dat thermite fuimpje bekeken en een andere die ik net poste, heb je die gezien. Jij lijkt een soort omgekeerde conspiracy figuur, alsof complotten nooit voorkomen, en nogal neerbuigend en arrogant eigenlijk, alsof iedereen die hier mee bezig is gestoord is (en jij natuurlijk niet). Bezocht deze pagina om te zien wat er nou over gezegd wordt maar de argumenten van de anti’s stellen niks voor

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 23:38

          Ad hominem. Reageer nu maar inhoudelijk.

        • Rik den Braber says

          16 April 2015 at 23:43

          Jij hebt het over medelijden met hem, dat het zielig is dat hij doof is. Ik vroeg of je dat andere fimpje hebt gezien en daar ga je niet op in.

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 23:45

          Ja, ik kijk.

        • Constantia Oomen says

          16 April 2015 at 23:56

          Ja, nu gezien waar je naar verwijst. Maar dat is dus exact hetzelfde ‘bewijskrachtige’ (niet dus) experiment dat Myles Powers weer ontkracht. Ik vroeg je al: ken je die reeks van Myles Powers?

          https://youtu.be/nN3qUXJp7l0?list=PL24OWVi6trL3rf0SFqTo-4Zkaygct4WOl

          PS: ik pretendeer helemaal niet dat ik een expert ben, maar ik luister en kijk naar de argumenten.

        • Rik den Braber says

          16 April 2015 at 23:59

          Powers kan met 5 kilo geen xbox oid slopen, open in een bloempot. Dat is ook nikszeggend. Rest serie ken ik niet, ga ik later wel bekijken.

  43. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:54

    Ah! Complot! Mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten voor heel lang weg gestopt worden, áls ze gevonden kunnen worden. Mass muderers and treasons.

    Log in to Reply
  44. Wilmamazone says

    16 April 2015 at 21:54

    https://www.youtube.com/watch?v=wbjYoINw5oI

    Debunking 9/11 conspiracy theorists part 2 of 7 – Nano-thermite found in the WTC dust

    Log in to Reply
  45. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:54

    Nu wordt het GENANT. Hij telt mensen nu die hem geloven of twijfelen.
    Hij telt ze alsof hij op de veiling staat en hij de veilingmeester is!

    Log in to Reply
  46. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:56

    Promotie van t-shirts, DVD’s, boeken en video’s.

    Publiek lacht hard!

    Log in to Reply
  47. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 21:58

    “Speak the truth, thank you!”

    *kuch*

    Log in to Reply
  48. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 22:01

    F#ck! Hij raffelt de vragen af!

    Log in to Reply
  49. Constantia Oomen says

    16 April 2015 at 22:02

    Haha, hij is opeens Oost-Indisch doof geworden, iedereen moet zijn vragen en zinnen herhalen, hij verstaat alles maar half. Tijd winnen, afleiden, anybody?

    Log in to Reply
  50. Wout Mager says

    16 April 2015 at 22:02

    “Does it makes sense” is irrelevant. Er zijn genoeg dingen die sense maken en nergens op slaan.

    Log in to Reply
Newer Comments »

Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

Primary Sidebar

Steun ons via:
Een aankoopbol.com Partner (meer info)
Of een donatie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Skeptic RSS feed

  • Skepsis
  • SKEPP
  • SBM
Skepter 36.1 – Lentenummer 2023
25 February 2023 - SkepsisBlogBeheerder
Skepter 36.1 – Lentenummer 2023

De eerste Skepter van 2023 is eergisteren van de drukker gekomen en zit in de verzending. Hij zal ergens komende week wel bij abonnees en donateurs bezorgd worden. Weer veel moois in dit nummer. Herkent u zich in het portret hier rechts? Dit is volgens de kunstmatig intelligente plaatjesgenerator DALL·E hoe een skepticus eruitziet. Gert Jan van ’t ... Meer lezen Het bericht Skepter 36.1 – Lentenummer 2023 verscheen eerst op Skepsis Blog. [...]

Skepter 35.4 – Winternummer 2022
1 December 2022 - Pepijn van Erp
Skepter 35.4 – Winternummer 2022

Brengen genetici de mammoet, de dodo en de buidelwolf weer terug? Komt kernfusie er sneller dan velen denken? Het nut van sciencefiction als lesmateriaal. Een interview met pendelwinnaar Marieke Kuypers, en nog veel meer in dit nummer. Het bericht Skepter 35.4 – Winternummer 2022 verscheen eerst op Skepsis Blog. [...]

Piramidependelprijs voor Marieke Kuypers en Diederik Jekel feliciteert Skepsis met 35-jarig bestaan
20 November 2022 - Pepijn van Erp

Marieke Kuypers onderscheiden door Skepsis voor haar video's op TikTok en Diederik Jekel feliciteert Skepsis met een feestrede met het 35-jarig bestaan Het bericht Piramidependelprijs voor Marieke Kuypers en Diederik Jekel feliciteert Skepsis met 35-jarig bestaan verscheen eerst op Skepsis Blog. [...]

Komeet van Halley in “Het verhaal van Vlaanderen”?
13 February 2023 - Paul De Belder

De aflevering van ‘Het verhaal van Vlaanderen’ over de Guldensporenslag heeft ongetwijfeld de meeste commentaar opgewekt. Ook vanuit de astronomie valt er kritiek op te leveren. Inderdaad begon de bewuste aflevering met een voorstelling van de komeet van Halley.  Bij het kijken dacht ik heel even dat ik in een documentaire over sterrenkunde en niet over geschiedenis zat. Maar meteen werd de band duidelijk. [...]

Desmet dwaalt, draait en duikt
9 January 2023 - Paul De Belder

Hoewel de uitspraken van Desmet over de coronamaatregelen al langer op veel kritiek van factcheckers stuiten, kwam hij pas recentelijk echt flink in opspraak. Op een tournee langs verschillende Amerikaanse talkshows en podcasts om de Engelse vertaling van zijn boek te promoten, was hij ook te gast bij Infowars, de show van Alex Jones. Het optreden bij deze veroordeelde complotdenker en het doen van nogal stellige uitspraken over openhartoperaties onder hypnose waren de aanleiding voor een hausse aan kritische artikelen in de Vlaamse media. [...]

QAnon
26 October 2022 - Ledenadmin Skepp

In de herfst van 2016 verspreidde zich het gerucht dat de Amerikaanse Democratische Partij vanuit de kelder van een pizzeria in Washington D.C. een pedofielennetwerk organiseert. De pizzeria met de grappige naam Comet Ping Pong was allesbehalve willekeurig gekozen. Met zijn eigenzinnige atmosfeer is het een hotspot voor excentriekelingen: punkers, holebi’s, kunstenaars, outsiders en linksen1. Het was een voor de hand liggend doelwit voor mensen uit de alt-rightbeweging2,die vatbaar zijn voor complotdenken. [...]

Part of a Complete Breakfast
21 March 2023 - Mark Crislip

Infection control. When one adheres to compliance it is effective. Like masks and COVID 45. The post Part of a Complete Breakfast first appeared on Science-Based Medicine. [...]

Ivermectin is now fast becoming the new MMS
20 March 2023 - David Gorski

A recent VICE story described a Telegram channel devoted to promoting veterinary ivermectin to treat autism. It has echoes of autism quackery going back at least to the use of MMS (a kind of bleach) to "cure" autism by eliminating "parasites." The post Ivermectin is now fast becoming the new MMS first appeared on Science-Based Medicine. [...]

Science-Based Satire: Florida Authorities Report First Case of Mosquito-Borne Fentanyl Overdose
17 March 2023 - Clay Jones

Can a mosquito bite result in a fentanyl overdose? Will police soon be fitted with wearable naloxone pumps? Can fentanyl be detected by a handheld electronic device? The answer...is no. This is merely more nonsense cooked up in the mind of someone who probably should stick to his day job. The post Science-Based Satire: Florida Authorities Report First Case of Mosquito-Borne Fentanyl Overdose first appeared on Science-Based Medicine. [...]

Recente reacties

  • Renate1 on De linke weekendbijlage (11-2023)@ Hans Inderdaad heel veel gaat vanzelf over. Als iets normaal 7 dagen duurt, dan duurt het met gebruik van
  • Hans1263 on De linke weekendbijlage (11-2023)@Renate1 Veel kwalen gaan "vanzelf" over. Als je dan uit ongeduld ivermectine hebt gebruikt, krijg je de reactie: zie je
  • Renate1 on De linke weekendbijlage (11-2023)@ Hans, Dat was mijn idee ook. Als mensen denken dat autisme veroorzaakt wordt door parasieten (wat natuurlijk de grootst
  • Hans1263 on De linke weekendbijlage (11-2023)@Renate1 Geneesmiddelen zijn gebaseerd op een logisch werkingsmechanisme. Zo hoef je bij Ivermectine niet eens serieus te overwegen om het
  • Renate1 on De linke weekendbijlage (11-2023)Het is volslagen idioot en als men het aan kinderen toedient nog kindermishandeling ook. En hoe komt men in vredesnaam

Archief Kloptdatwel.nl

Copyright © 2023 · Metro Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in